Juhul, kui meilt ostetud kaubal esineb puudus, siis palun pöördu esimesel võimalusel lähimasse Norman-Optika kauplusesse või saada e-kiri info@normanoptika.ee.
Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootjapoolse defektiga.
Tarbijal on kohustus toodet õigesti kasutada ja hooldada. Prilli- ja läätsekandja meelespead on tutvumiseks siin ning teie ostutšeki pöördel. Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks tarbijakaitseameti juures tegutsevasse tarbijavaidluste komisjoni veebiaadressiga www.komisjon.ee. Samuti on võimalik kasutada vaidluste lahendamiseks internetipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR platvorm - http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.
Pretensiooni esitamise võimalust ei ole:
Toote tagastamine/vahetamine
Tarbijal on õigus e-poest ostetud kauba puhul 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast toode tagastada või vahetada välja mõne muu toote vastu.
Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis rikkumata kujul. Kauba tagastamisega kaasnevad kulud kannab ostja. Kauba tagastamisel kohustub müüja kandma ostjale tagasi kauba eest tasutud summa ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates müüjale kauba tagastamisest.
Tagastamiseks või vahetuseks tuleb saata meile e-kiri info@normanoptika.ee või pöörduda sobivasse kauplusesse. Tagastamisel palume täita ka kauba tagastusvormi, mille leiate SIIT.