Meie sooviks on, et iga prillipaar, mille valmistame, vastaks kliendi ootustele. Seepärast pakume individuaalset nõustamist prilliraamide ja prilliklaaside valikul, et leiaksime lõpptulemusena kandjale parima sobivusega prillid. Oleme täiesti kindlad, et kliendiga koostöös valitud prillid vastavad igas aspektis kandja vajadustele. Kui aga mingil põhjusel ei ole Te oma prillidega rahul, siis võite kindel olla, et leiame sobiva lahenduse ja anname endast parima, et lahendamise protsess oleks võimalikult sujuv ja lihtne.

 

*Meie tooted ja teenused on esmaklassilised

Prillide ostmine Norman-Optikast on lihtne. Võite kindel olla, et kõik meie tooted on kvaliteetsed ja hoolega valitud. Veelgi enam: meie teenindus on esmaklassiline ja personaalne. Oleme hea meelega raamide valikul abiks ning arutame Teiega läbi toodete omadused, et saaksite teha parima otsuse.

 

*Oleme operatiivsed

Kui vajate kiiresti prille, siis anname endast parima, et prillide valmistamise tähtaeg oleks võimalikult lühike. Laos olevate prilliklaaside korral võib sõltuvalt poest ja prilliraamidest võtta uute prillide valmistamine aega vaid 30-60 minutit.

 

*Tasuta prillide järelteenindus

Prilliraamid võivad kandmise käigus oma esialgset vormi kaotada. Kui prilliraamid ei püsi hästi peas, libisevad ninale või ilmneb mistahes muu mure, siis olete oodatud lähimasse Norman-Optika kauplusesse prilliraame painutama. Lisaks garanteerime poole aasta jooksul tasuta kuluosade (kruvid, ninapadjad, kruviraamide tihendid) vahetuse.

 

*Me leiame alati lahenduse

Kui Te ei harju uute prillidega, siis esmalt soovime välja selgitada ebamugavuse põhjused, nii saame välja pakkuda parima lahenduskäigu. Vajadusel palume Teil valmis olla täiendavaks nägemise kontrolliks. Prillide kogumaksumuse tagastamise eelduseks on, et hüvitatav toode on tagastatud.

 

*Kui Te ei harju uute klaasidega, vahetame need välja samaväärsete prilliklaaside vastu

Kui uued prilliklaasid on esialgsete prilliklaasidega võrreldes soodsama hinnaga, siis Norman-Optika ei hüvita prilliklaaside hinnaerinevust. Kallimate prilliklaaside korral tuleb Teil tasuda prilliklaaside hinnavahe.

 

*Meil on aega

Juhime tähelepanu, et alati ei lähe uute prillidega harjumine kiiresti. Mitmevaateliste (nt progresseeruvad, kontoritööklaasid, bifokaalsed prilliklaasid jt) ja mõningatel juhtudel ka ühevaateliste prilliklaaside puhul võib vajalik olla harjumine ja harjutamine mõne nädala jooksul. Sellisel puhul lubame, et oleme valmis kaebusi lahendama ka 4 nädala jooksul alates prilliraamide ostust.

 

*Toote tagastamine

Prillid (prilliraamid+klaasid) tuleb tagastada kulumismärkideta ja kaubandusliku välimusega koos demoklaasidega (tugevusteta plastikklaasid, mis olid prilliraamides raamide proovimise ajal), prillitoosi ja prilliklaaside sertifikaadiga. Optiliste päikeseprillide puhul ootame tagasi ka originaalpäikeseprilliklaase.

 

Lisainfo garantii ja tagastamise tingimuste kohta leiate siit.

Meie sooviks on, et iga prillipaar, mille valmistame, vastaks kliendi ootustele. Seepärast pakume individuaalset nõustamist prilliraamide ja prilliklaaside valikul, et leiaksime lõpptulemusena kandjale parima sobivusega prillid. Oleme täiesti kindlad, et kliendiga koostöös valitud prillid vastavad igas aspektis kandja vajadustele. Kui aga mingil põhjusel ei ole Te oma prillidega rahul, siis võite kindel olla, et leiame sobiva lahenduse ja anname endast parima, et lahendamise protsess oleks võimalikult sujuv ja lihtne.

*Meie tooted ja teenused on esmaklassilised
Prillide ostmine Norman-Optikast on lihtne. Võite kindel olla, et kõik meie tooted on kvaliteetsed ja hoolega valitud. Veelgi enam: meie teenindus on esmaklassiline ja personaalne. Oleme hea meelega raamide valikul abiks ning arutame Teiega läbi toodete omadused, et saaksite teha parima otsuse.

*Oleme operatiivsed
Kui vajate kiiresti prille, siis anname endast parima, et prillide valmistamise tähtaeg oleks võimalikult lühike. Laos olevate prilliklaaside korral võib sõltuvalt poest ja prilliraamidest võtta uute prillide valmistamine aega vaid 30-60 minutit.

*Tasuta prillide järelteenindus
Prilliraamid võivad kandmise käigus oma esialgset vormi kaotada. Kui prilliraamid ei püsi hästi peas, libisevad ninale või ilmneb mistahes muu mure, siis olete oodatud lähimasse Norman-Optika kauplusesse prilliraame painutama. Lisaks garanteerime poole aasta jooksul tasuta kuluosade (kruvid, ninapadjad, kruviraamide tihendid) vahetuse.

*Me leiame alati lahenduse
Kui Te ei harju uute prillidega, siis esmalt soovime välja selgitada ebamugavuse põhjused, nii saame välja pakkuda parima lahenduskäigu. Vajadusel palume Teil valmis olla täiendavaks nägemise kontrolliks. Prillide kogumaksumuse tagastamise eelduseks on, et hüvitatav toode on tagastatud.

*Kui Te ei harju uute klaasidega, vahetame need välja samaväärsete prilliklaaside vastu
Kui uued prilliklaasid on esialgsete prilliklaasidega võrreldes soodsama hinnaga, siis Norman-Optika ei hüvita prilliklaaside hinnaerinevust. Kallimate prilliklaaside korral tuleb Teil tasuda prilliklaaside hinnavahe.

*Meil on aega
Juhime tähelepanu, et alati ei lähe uute prillidega harjumine kiiresti. Mitmevaateliste (nt progresseeruvad, kontoritööklaasid, bifokaalsed prilliklaasid jt) ja mõningatel juhtudel ka ühevaateliste prilliklaaside puhul võib vajalik olla harjumine ja harjutamine mõne nädala jooksul. Sellisel puhul lubame, et oleme valmis kaebusi lahendama ka 4 nädala jooksul alates prilliraamide ostust.

*Toote tagastamine
Prillid (prilliraamid+klaasid) tuleb tagastada kulumismärkideta ja kaubandusliku välimusega koos demoklaasidega (tugevusteta plastikklaasid, mis olid prilliraamides raamide proovimise ajal), prillitoosi ja prilliklaaside sertifikaadiga. Optiliste päikeseprillide puhul ootame tagasi ka originaalpäikeseprilliklaase.

Lisainfo garantii ja tagastamise tingimuste kohta leiate siit.