Taas valikus Bvlgari prilliraamid ja päikeseprillid

Bvlgari uus eksklusiivkollektsioon on müügil Ülemiste Norman-Optika salongis. Enne euro tulekut oli Norman-Optika Baltikumi suurim Bvlgari prilliraamide ja päikeseprillide müüja ning toome hea meelega selle eksklusiivse valiku taas oma klientideni.

Bvlgari näol on tegemist ühe prestiižseima juveelitoodete kaubamärgiga. Tootevalikusse kuuluvad lisaks kellad, parfüümid, prilliraamid ning päikeseprillid.

Kreeka hõbedameistrite perekonnast pärit ja Bvlgari brändile aluse pannud Sotirios Bulgaris lõi oma ettevõtte 1884.aastal.

Bvlgari kaubamärk kirjutatakse ladina tähestikus, kus U-tähte asendab V-täht.
 
Vanim kauplus tegutseb alates 1905.a Via Condotti tänaval Roomas ning on siiani Bvlgari esinduskaupluseks maailmas. Peale rahvusvaheliselt tuntuks saamist alustati 1970ndatel laienemisega ning avati esinduskauplused New Yorgis, Genfis, Monte Carlos ja Pariisis. Tänapäeval on Bvlgari osa LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA grupist.

Bvlgari identiteet põhineb tugevatel isikupärastel sümbolitel, mis teevad brändi alati äratuntavaks. Bvlgari on julge ja elegantse stiiliga, ühendades klassikalise ja modernse. Brändi isikupära tugineb julgusele eksperimenteerida värvide ja materjalidega. Hoolimata oma kaasaegsest ja uuendustele avatusest suudetakse siiski luua ehteid, mille puhul on selgelt äratuntav “igavikuline” väärtus, sest kalliskivid ise on oma väärtuse poolest samuti igavesed.

Bvlgari mudelid on sageli inspireeritud Kreeka-Rooma ajaloost. Disainis leidub ka etruskide sümboleid.

Tutvu prilliraamidega lähemalt siit.

Bvlgari uus eksklusiivkollektsioon on müügil Ülemiste Norman-Optika salongis. Enne euro tulekut oli Norman-Optika Baltikumi suurim Bvlgari prilliraamide ja päikeseprillide müüja ning toome hea meelega selle eksklusiivse valiku taas oma klientideni. Bvlgari näol on tegemist ühe prestiižseima juveelitoodete kaubamärgiga. Tootevalikusse kuuluvad lisaks kellad, parfüümid, prilliraamid ning päikeseprillid. Kreeka hõbedameistrite perekonnast pärit ja Bvlgari brändile aluse pannud Sotirios Bulgaris lõi oma ettevõtte 1884.aastal. Bvlgari kaubamärk kirjutatakse ladina tähestikus, kus U-tähte asendab V-täht.
Vanim kauplus tegutseb alates 1905.a Via Condotti tänaval Roomas ning on siiani Bvlgari esinduskaupluseks maailmas. Peale rahvusvaheliselt tuntuks saamist alustati 1970ndatel laienemisega ning avati esinduskauplused New Yorgis, Genfis, Monte Carlos ja Pariisis. Tänapäeval on Bvlgari osa LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA grupist.
Bvlgari identiteet põhineb tugevatel isikupärastel sümbolitel, mis teevad brändi alati äratuntavaks. Bvlgari on julge ja elegantse stiiliga, ühendades klassikalise ja modernse. Brändi isikupära tugineb julgusele eksperimenteerida värvide ja materjalidega. Hoolimata oma kaasaegsest ja uuendustele avatusest suudetakse siiski luua ehteid, mille puhul on selgelt äratuntav “igavikuline” väärtus, sest kalliskivid ise on oma väärtuse poolest samuti igavesed.

Bvlgari mudelid on sageli inspireeritud Kreeka-Rooma ajaloost. Disainis leidub ka etruskide sümboleid.

Tutvu prilliraamidega lähemalt siit.