Kenzo on Prantsuse luksuskaupade moemaja, mis loodi 1970.a. jaapanlasest disaineri Kenzo Takada poolt.
Kenzo Takada sündis Jaapanis ning kolis Pariisi 1964. aastal. Ta sai tuntuks selle poolest, et sulandas Aasia ning Jaapani mõjutused euroopaliku kõrgmoe asjatundlikkusega.
1970. aastal avas esimese esindusalongi, mis kandis nime „Jungle Jap“ ning mille sisekujundus oli inspireeritud dšungli-temaatikast. Ta alustas käsitööna tehtud naiste rõivastega. Samal aastal oli tema riideid kandev modell moeajakirja "Elle" esikaanel.
Brändi loomise algusest saati on Kenzo võlunud moemaailma oma eriilmelise disainiga. Kenzo filosoofiaks on tasakaal värvide, looduse ning rännaku vahel, mis kaotab piirid ida-ja lääne maailma vahel. Kenzo missiooniks on esitada väljakutse traditsioonilistele normidele loomaks seeläbi uut väljendusviisi.
Kenzo 260-s müügikohas on naiste, meeste ja laste valmisriideid, spordiriideid, moeaksessuaare, nahast tooteid, parfüüme, kehahooldusvahendeid ning kodu sisustustooteid.
Tänasel päeval on Kenzo rahvusvaheline luksuskaupade bränd, mis kuulub emaettevõttele LVMH. Kenzo bränd kasvas LVMH-ga ühinemisel (aastal 1993) märkimisväärselt. Praegune loovdirektorite tiim, Humberto Leon ja Carlo Lim, on üks kõige tähelepanuväärsem duo, kes mõjutab olulisel määral rahvusvahelist moodi.
„Kenzo Takada tuli Tokyost Pariisi uute julgete ideedega ning rajas rahvusvahelise ettevõtte täis elavat energiat ja värve. Meie eesmärgiks on raputada unest üles moemaailma džungel", on öelnud Humberto Leon ja Carol Lim, Kenzo loovdirektorid.
Kenzo klientide hulka kuuluvad sellised kuulsused nagu Gisele Bundchen, Katy Perry, Beyonce, Rihanna, Michelle Obama, Laetitia Halliday, Jessica Alba. Miley Cyrus, Robert Pattinson.
Kenzo filosoofiaks on tasakaal värvide, looduse ning rännaku vahel, mis kaotab piirid ida-ja lääne maailma vahel. Sama filosoofia väljendub ka Kenzo prillikollektsioonis, mis järgib brändi unikaalset ning stiilset traditsiooni.
Käesoleval dekaadil on Kenzo prillid ühed kõige palavamalt järgitavaid prilliraamide brände. Kenzo prilliraamide kollektsioon pakub laia valikut kõrgmoest ja klassikalisest stiilist. Kenzo disainerprillid pakuvad kena valikut nii kruvi-, tamiil- kui ka täisraamide osas.
Võtmesõnadeks on spontaansus ja lõbusus. Kenzo prillikollektsioon on mõeldud meestele ja naistele, kes ei karda värve ega mustreid.
Kenzo – see on eksperimentaalne, optimistlik!
Olulised märksõnad: eksklusiivsed mustrid, rahvusvahelisus, värvid, nooruslik hing, graafika, tehtud Prantsusmaal, loomingulisus.
Vaata Kenzo uusi valmisriiete kollektsioone:
Kenzo - see on tasakaal värvide ja looduse vahel!
Kenzo on Prantsuse luksuskaupade moemaja, mis loodi 1970.a. jaapanlasest disaineri Kenzo Takada poolt. Kenzo Takada sündis Jaapanis ning kolis Pariisi 1964. aastal. Ta sai tuntuks selle poolest, et sulandas Aasia ning Jaapani mõjutused euroopaliku kõrgmoe asjatundlikkusega. 1970. aastal avas esimese esindusalongi, mis kandis nime „Jungle Jap“ ning mille sisekujundus oli inspireeritud dšungli-temaatikast. Ta alustas käsitööna tehtud naiste rõivastega. Samal aastal oli tema riideid kandev modell moeajakirja "Elle" esikaanel.
Brändi loomise algusest saati on Kenzo võlunud moemaailma oma eriilmelise disainiga. Kenzo filosoofiaks on tasakaal värvide, looduse ning rännaku vahel, mis kaotab piirid ida-ja lääne maailma vahel. Kenzo missiooniks on esitada väljakutse traditsioonilistele normidele loomaks seeläbi uut väljendusviisi. Kenzo 260-s müügikohas on naiste, meeste ja laste valmisriideid, spordiriideid, moeaksessuaare, nahast tooteid, parfüüme, kehahooldusvahendeid ning kodu sisustustooteid. Tänasel päeval on Kenzo rahvusvaheline luksuskaupade bränd, mis kuulub emaettevõttele LVMH. Kenzo bränd kasvas LVMH-ga ühinemisel (aastal 1993) märkimisväärselt. Praegune loovdirektorite tiim, Humberto Leon ja Carlo Lim, on üks kõige tähelepanuväärsem duo, kes mõjutab olulisel määral rahvusvahelist moodi. „Kenzo Takada tuli Tokyost Pariisi uute julgete ideedega ning rajas rahvusvahelise ettevõtte täis elavat energiat ja värve. Meie eesmärgiks on raputada unest üles moemaailma džungel", on öelnud Humberto Leon ja Carol Lim, Kenzo loovdirektorid. Kenzo klientide hulka kuuluvad sellised kuulsused nagu Gisele Bundchen, Katy Perry, Beyonce, Rihanna, Michelle Obama, Laetitia Halliday, Jessica Alba. Miley Cyrus, Robert Pattinson.
Brändi ajalugu
1964 - Kenzo Takada kolib Pariisi, kus alustab oma karjääri disainerina.
1970 - Kenzo brändi loomine ja esindusbutiigi Jungle Jap avamine Rue Vivienne’s, Pariisis.
1970 - Kenzo riideid kandev modell on "Elle" esikaanel.
1971 - Jungle Jap rõivakollektsiooni esitletakse Ameerika Vogue's.
1972 - Kenzo moeshow Gare d’Orsay’s.
1978 - Takada saab tuntuks kui „Great White Designer“, kuigi tema disainid olid väga värvikad ning stiilid äärmiselt mitmekesised.
1983 - Esimene meeste rõivakollektsioon.
1987 - Esimene laste- ja kodukollektsioon.
1988 - Kenzo annab välja esimese parfüümi "Kenzo de Kenzo".
1990 - Kenzo ettevõte laieneb suurel määral tänu meeste, laste ja teksapükste kollektsioonile.
1993 - luksuskaupade grupp LVMH ostab Kenzo kaubamärgi.
1999 - Kenzo esitleb oma viimast kollektsioon ning taandub peadisaineri kohalt.
2000 - Kenzo moemaja uueks peadisaineriks saab Gilles Rosier.
2004 - Antonio Marras'st saab Kenzo naistekollektsiooni loovjuht.
2011 - LVMH nimetab ametisse Humberto Leon’i ja Carol Lim’i Kenzo loovdirektoriteks. Kenzo tõuseb taas kultustasemele. Uudne ja värske suhtumine austusega brändi pärandisse.
Kenzo prilliraamid ja päikeseprilli
Kenzo filosoofiaks on tasakaal värvide, looduse ning rännaku vahel, mis kaotab piirid ida-ja lääne maailma vahel. Sama filosoofia väljendub ka Kenzo prillikollektsioonis, mis järgib brändi unikaalset ning stiilset traditsiooni. Käesoleval dekaadil on Kenzo prillid ühed kõige palavamalt järgitavaid prilliraamide brände. Kenzo prilliraamide kollektsioon pakub laia valikut kõrgmoest ja klassikalisest stiilist. Kenzo disainerprillid pakuvad kena valikut nii kruvi-, tamiil- kui ka täisraamide osas.
Võtmesõnadeks on spontaansus ja lõbusus. Kenzo prillikollektsioon on mõeldud meestele ja naistele, kes ei karda värve ega mustreid. Kenzo – see on eksperimentaalne, optimistlik!
Olulised märksõnad: eksklusiivsed mustrid, rahvusvahelisus, värvid, nooruslik hing, graafika, tehtud Prantsusmaal, loomingulisus.
Vaata Kenzo uusi valmisriiete kollektsioone:
Kenzo Spring 2016 Menswear
Kenzo Resort 2016