GIGI Studios prilliraamide ja päikeseprillide kollektsioon on uuenenud lausa 22 mudeliga.
Avant-garde disain, 70-ndate moestiili hõnguline, kuid tänapäevases moevõtmes, rohkem kui kunagi varem on kollektsioon keskendunud detailidele.
Uus disain on moderne tagasivaade klassikale, vabaduse tunnetusele, personaalsusele, mis seob mineviku, oleviku ja tuleviku, sidudes selle kokku prillidisainis - need on uue sügistalvise kollektsiooni märksõnad.
Kollektsioonis on kokku 11 päikeseprillide ja 11 prilliraamide uut mudelit.
Prilliraamide kollektsioonist on silmapaistvamad mudelid atsetaadist MIA ja BRIGHT, samuti roostevabast terasest, ülisuured ja silmapaistvad ümarad mudelid JUPITER ja kuusnurkne LINDA.
Meelde tasub jätta ka päikeseprillide kollektsiooni ülisuuri 70-ndate stiilis uusi atsetaadist mudeleid nagu VIVIEN ja AMANDA. Roostevabast terasest, geomeetrilised mudelit BRISA, NIKI ja MONTANA on samuti GIGI Studios märkimisväärsed mudelit, mida brändi disainerid ise esile tõstavad.
AW 20/21 (sügistalv 20/21) kampaania sõnum on THE WAY OUT
Kampaania visuaalses keeles kasutatakse koridori, mis ühendab erinevaid ruume ja olustikku. Karakterid on rahulikud, justkui valgusega täidetud ja bränd ise soovib tuua kampaaniaga positiivse sõnumi sellesse keerulisse, küsimusi täis ebakindlasse aastasse, soovides edastada vabaduse ja tugevuse kontseptsiooni, mis ongi osa 1970-ndate disainist.
Vaata GIGI Studios kollektsiooni SIIT.
GIGI Studios prilliraamide ja päikeseprillide kollektsioon on uuenenud lausa 22 mudeliga.
Avant-garde disain, 70-ndate moestiili hõnguline, kuid tänapäevases moevõtmes, rohkem kui kunagi varem on kollektsioon keskendunud detailidele.
Uus disain on moderne tagasivaade klassikale, vabaduse tunnetusele, personaalsusele, mis seob mineviku, oleviku ja tuleviku, sidudes selle kokku prillidisainis - need on uue sügistalvise kollektsiooni märksõnad.
Kollektsioonis on kokku 11 päikeseprillide ja 11 prilliraamide uut mudelit.
Prilliraamide kollektsioonist on silmapaistvamad mudelid atsetaadist MIA ja BRIGHT, samuti roostevabast terasest, ülisuured ja silmapaistvad ümarad mudelid JUPITER ja kuusnurkne LINDA.
Meelde tasub jätta ka päikeseprillide kollektsiooni ülisuuri 70-ndate stiilis uusi atsetaadist mudeleid nagu VIVIEN ja AMANDA. Roostevabast terasest, geomeetrilised mudelit BRISA, NIKI ja MONTANA on samuti GIGI Studios märkimisväärsed mudelit, mida brändi disainerid ise esile tõstavad.
AW 20/21 (sügistalv 20/21) kampaania sõnum on THE WAY OUT
Kampaania visuaalses keeles kasutatakse koridori, mis ühendab erinevaid ruume ja olustikku. Karakterid on rahulikud, justkui valgusega täidetud ja bränd ise soovib tuua kampaaniaga positiivse sõnumi sellesse keerulisse, küsimusi täis ebakindlasse aastasse, soovides edastada vabaduse ja tugevuse kontseptsiooni, mis ongi osa 1970-ndate disainist.
Vaata GIGI Studios kollektsiooni SIIT.