Balmain on Prantsuse kõrgmoe bränd, millele pani 1945. aastal aluse Pierre Balmain. 1947. aastal lisandusid parfüümid ning naiste parfüümi „Vent vert“ saatis esimene edulugu. Samal aastal esitleti ka esimest kõrgmoe kollektsiooni "Jolie Madame". 1960-70-ndatel sai "Jolie Madame" kollektsioonist Euroopa ja Hollywoodi staaride lemmikstiil. Pierre Balmain riietas selliseid kuulsusi nagu Ava Gardner, Katharine Hepburn, Marlene Dietrich, Brigitte Bardot, Sophia Loren.
Ligi 70-aastase ajaloo jooksul on Balmain’i moemaja olnud kuulus oma ülinaiselike õhtukleitide ja karusnahast kasukate poolest, riietades nii mehi kui naisi suurlinlikult ja stiilselt. Balmain’i stiili läbivaks jooneks oli lihtne ja elegantne joon ning laitmatud detailid.
Peale Pierre Balmain’i surma 1982. aastal, on moemajas töötanud veel mitmed nimekad peadisainerid: Hervé Pierre Braillard, Oscar de la Renta, Christophe Decarnin. Alates 2011.aastast juhib moemaja 28-aastane Olivier Rousteing. Tema tööd on ajatud, seksikad ja šikid. Olulised märksõnad on Prantsuse kõrgmood ja glamuur. Rousteing: “Ma pean oma loomingus meeles Pierre Balmain’i, kes armastas tugevaid naisi, kellel on, mida öelda”. Tänu Rousteingile elab Balmain’i bränd läbi taassündi. Sel kevadel on avatud butiik Londonis ning 2015.aasta sügisel on plaanis avada esinduskauplus New-Yorgis. Rousteing nimetab oma muusasid Balmain Army’ks – tugevad, võimukad naised, kes julgevad välja paista, moesaadikud nagu Kim Kardashian, Rihanna, Rosie Huntington-Whiteley, Beyoncé.
Balmain’i prillimoes põimub omavahel tugev, nurgeline stiil pehme naiseliku elegantsiga. Balmain’i prillikollektsioon on väga šikk, seob endas robustset luksuslikkust kallihinnaliste materjalidega. Erilist tähelepanu on pööratud detailidele. Prilliraamid on erinevates stiilides, millest igaüks kannab edasi kaubamärgi omadusi nagu musta ja kulla aktsente, sädelusi, neete, kette, kaasaegseid kujundeid, nahka, läikivaid ja matte efekte. Prilliraamide kollektsiooni signatuuriks on ümmargune märk koos Balmain’i tähistava B-ga, mis on diskreetselt asetatud parema sangaotsiku sisemisele küljele.the right temple tip.
Naiste kollektsioon: elegantsele, väljapaistvale ja seksikale naisele. Olulised märksõnad on ketid ja needid, metalldetailid, must ja kuld, läikivad ja matid efektid.
Meeste kollektsioon: omapärasele, ebatavalisele mehele. Märksõnadeks on retro, läikivad ja matid efektid ning erinevad materjalid omavahel kombineerituna.
Kohal on uus sügistalvine kollektsioon, vaata prilliraame lähemalt siit ja päikeseprille siit.
Balmain sügis/talve 2015 reklaamplakat.
Balmain on Prantsuse kõrgmoe bränd, millele pani 1945. aastal aluse Pierre Balmain. 1947. aastal lisandusid parfüümid ning naiste parfüümi „Vent vert“ saatis esimene edulugu. Samal aastal esitleti ka esimest kõrgmoe kollektsiooni "Jolie Madame". 1960-70-ndatel sai "Jolie Madame" kollektsioonist Euroopa ja Hollywoodi staaride lemmikstiil. Pierre Balmain riietas selliseid kuulsusi nagu Ava Gardner, Katharine Hepburn, Marlene Dietrich, Brigitte Bardot, Sophia Loren.
Ligi 70-aastase ajaloo jooksul on Balmain’i moemaja olnud kuulus oma ülinaiselike õhtukleitide ja karusnahast kasukate poolest, riietades nii mehi kui naisi suurlinlikult ja stiilselt. Balmain’i stiili läbivaks jooneks oli lihtne ja elegantne joon ning laitmatud detailid.
Peale Pierre Balmain’i surma 1982. aastal, on moemajas töötanud veel mitmed nimekad peadisainerid: Hervé Pierre Braillard, Oscar de la Renta, Christophe Decarnin. Alates 2011.aastast juhib moemaja 28-aastane Olivier Rousteing. Tema tööd on ajatud, seksikad ja šikid. Olulised märksõnad on Prantsuse kõrgmood ja glamuur. Rousteing: “Ma pean oma loomingus meeles Pierre Balmain’i, kes armastas tugevaid naisi, kellel on, mida öelda”. Tänu Rousteingile elab Balmain’i bränd läbi taassündi. Sel kevadel on avatud butiik Londonis ning 2015.aasta sügisel on plaanis avada esinduskauplus New-Yorgis. Rousteing nimetab oma muusasid Balmain Army’ks – tugevad, võimukad naised, kes julgevad välja paista, moesaadikud nagu Kim Kardashian, Rihanna, Rosie Huntington-Whiteley, Beyoncé.
Balmain’i prillimoes põimub omavahel tugev, nurgeline stiil pehme naiseliku elegantsiga. Balmain’i prillikollektsioon on väga šikk, seob endas robustset luksuslikkust kallihinnaliste materjalidega. Erilist tähelepanu on pööratud detailidele. Prilliraamid on erinevates stiilides, millest igaüks kannab edasi kaubamärgi omadusi nagu musta ja kulla aktsente, sädelusi, neete, kette, kaasaegseid kujundeid, nahka, läikivaid ja matte efekte. Prilliraamide kollektsiooni signatuuriks on ümmargune märk koos Balmain’i tähistava B-ga, mis on diskreetselt asetatud parema sangaotsiku sisemisele küljele.the right temple tip.
Naiste kollektsioon: elegantsele, väljapaistvale ja seksikale naisele. Olulised märksõnad on ketid ja needid, metalldetailid, must ja kuld, läikivad ja matid efektid.
Meeste kollektsioon: omapärasele, ebatavalisele mehele. Märksõnadeks on retro, läikivad ja matid efektid ning erinevad materjalid omavahel kombineerituna.
Kohal on uus sügistalvine kollektsioon, vaata prilliraame lähemalt siit ja päikeseprille siit.